28 February 2017

Short Vacation to Labuan-Brunei-Miri-Labuan

Assalam...안녕~

Mood 'M' berinchi-inchi (betul ke aku eja tu😕) sekarang. Maka bersawanglah page ini. Huhuuu...

Sempena long public holidays Chinese New Year dan bersambung dengan Federal Territory Day aritu aku sempat terbang ke Labuan. Ini actually adalah last minute trip yang out of plan langsung. Tak ada langsung dalam kalender aku untuk buat kerja gile ni saat di ambang-ambang major trip on April nanti. Tapi di saat otak tengah stress dengan kerja dan sekeliling...makanya aku gagahkan juga diri untuk buat kerja gile.

Di malam yang sendu dan boring tu😋...borak-borak kosong dengan Miss Y, then terus book ticket. Haaa...mampu buat macam tu selalu??? Alamatnya aku akan makan nasi kosong dengan garam je kalau ikutkan hati sangat. Kebetulan...tiket MAS tengah murah, so tak fikir panjang terus book ticket, malam tu juga book hotel and finally...on 27th January I flew to Labuan. 


Disebabkan penyakit 'M' aku tak hilang lagi, makanya aku nak buat costing je dulu. Yang buat aku gigih sangat nak pergi sebab tak perlu ambil cuti lama sebab time tu adalah public holiday, so just took one day leave saja.

                  * BND1 = RM3.12

😷😷😷...walaupun tak buat apa² tapi diam tak diam dekat seribu juga aku habis rupanya. Redha je la...sekurang²nya stress aku kurang sikitlah lepas balik bercuti. Hati pun senang nak teruskan kerja. Hurmmm...파이팅!!!




0 comments: